Alla inlägg under februari 2010

Av Veronica Jonsson - 26 februari 2010 20:01

 

fascineras så av denne konstnär. Vet inte om jag tycker att hans verk är läskiga eller vackra.. men de berör mig verkligen

                                                  
       

 

 

 

 

 

Av Veronica Jonsson - 20 februari 2010 18:16

Vid 12 veckor går en magisk gräns. Nu är ungarna redo att flytta hemifrån. Känns lite vemodigt förståss. Men tjejerna kommer att få bo kvar några veckor till och vi kommer verkligen att ta vara på tiden. Jag vet inte alls hur jag kommer att reagera när de ska iväg till sina nya hem, men nog kommer det att fällas en liten tår.

12 veckor är ju inte såå lång tid. Men det har ju hänt så himla mycket på dessa veckor. Jag känner mig väldigt priviligerad över att fått ha dessa skönheter här hos mig denna tid, och att ha fått lära känna dem. Vilka personligheter!!


När de föddes vägde de mellan 80 o 90 gram. Vid 12 veckor väger flickorna kring 1,5 kg och killen väger 1,8 kg. Fantastiskt!  

 De är söta när de sover  

Av Veronica Jonsson - 18 februari 2010 19:47

   Nu måste jag bara visa upp min goding. Skulle så gärna vilja ha några riktigt fina kort att visa, men håll till godo ..


2 v.


11 v.  

 

  

Av Veronica Jonsson - 18 februari 2010 19:36

Grattis till Herman som fyller 7 år, här får du en favorittårta


Ja, nu är årets firanden över  

det blir lite mycket när pojkarna fyller med några veckors mellanrum. Men nu är det över för detta år. Det är ju roligt med paket o så, med det ha ju nyss varit jul. Och att köpa sommarkläder o skor känns inte så kul när det nästan är 20 minus ute   Men Herman fick i allfall ett par skor av detta slag

och en blå    fuskskinnjacka. Han blir sååå fin, bara det blir sommar nån gång..




Av Veronica Jonsson - 15 februari 2010 18:01

ja, så var årets surströmmingspremiär avklarad, tänk att vi

väntade ända till februari  

Av Veronica Jonsson - 4 februari 2010 06:05

Idag fyller Alvin 2 år och Ingrid fyller 5.

Ett stort grattis till våra älsklingar! Hipp hipp hurra 

    


 


     

Av Veronica Jonsson - 1 februari 2010 20:14

hittade denna gamla bild i gömmorna     


Ovido - Quiz & Flashcards