Alla inlägg under mars 2011

Av Veronica Jonsson - 5 mars 2011 10:03

Så här ser det ut på kvällarna, de busar o leker som galningar  

Tror att Vivi är glad över en likasinnad. Men sphynxen är faktiskt strået vassare när det gäller att hitta på bus och rackartyg.  På dagarna sover de ofta tillsammans. Tjejerna har verkligen hittat varann. Såå roligt!!

Det ser kanske lite våldsamt ut, men lilla nakenskrynklan har faktiskt inga rivmärken..

        


2 bonusbilder på Vivi, som blivit sååå fin!!!

    


Av Veronica Jonsson - 5 mars 2011 09:58

Valle är snart 3 veckor och äe mer nu som en individ. Ögonen har öppnats och han är förståss världens sötaste. Ja, se bara!!


 


När man är ensambarn får man stå ut med mycket tvättande..

 

Mamma Monas tunga har faktiskt vunnit pris för längsta tunga  

    


Jag lovar att det kommer fler bilder sedan.. 

Av Veronica Jonsson - 5 mars 2011 09:46

har så mycket att glädja mig åt nu, så jag hinner inte skriva här  


vår tredje kull är född. Nu blev det bara en, men en riktig goding

S*Miss Chui's Casanova Valentino, föddes på alla hjärtans dag   


Vi har fått ett nytillskott i form av en sphynx. Vilken lycka, det går inte att beskriva den känslan jag fick när jag såg henne på arlanda för först gången. Hon har verkligen stulit mitt hjärta    

  


En annan sak som jag verkligen glädjer mig att är att vårvintern är här. Känns som om man vaknar ur en lååång vintersömn. Nu har ljuset återvänt och solen har börjat värma. Fantastiskt!!  


Jag har också fått mitt examensbevis efter att ha klarat studierna under förra terminen. Har nu dubbla kompetenser, grundskollärare år 1-7 och förskollärare. Tänk att nu har jag behörighet att jobba med barn och elever från 1 år upp till 13 år!!

Nu gäller det bara att ta var på denna känsla, så att den håller i sig  



Presentation


S*Miss Chui's

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards