Direktlänk till inlägg 12 januari 2011

vinn en personlig almanacka :)

Av Veronica Jonsson - 12 januari 2011 18:31

Jag tävlar hos Carola om en personlig alamanacka !! Gör det ni också  

  

Mamma Carola lottar i samarbete med Personlig Almanacka ut ett presentkort.
Tävlingen avslutas den 20/1 kl 20

Tävlingsregler:

* För en lott lämnar du en kommentar i det här inlägget
* För 2 lotter gör du som ovan men länkar via din blogg/hemsida till tävlingen med bild och text från ovan.

Jag önskar er alla lycka till.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Veronica Jonsson - 1 juli 2011 10:39


det har känts som jag simmat i lera stundvis. Mycket har småjävlats och inget har liksom gått på räls.. Vivi fick missfall , men hon mår bra och det var nog mest jag som var besviken och lite ledsen... Hade verkligen sett framemot denna kull, men v...

Av Veronica Jonsson - 23 maj 2011 19:49

I väntan på blogg-motivation... Fick nya bilder av Falcon, Miss Chui's Bombastic Falocn Fly. Han är nu en riktigt snygg, ung man     Känner mig väldigt stolt över att kunna visa dessa bilder          ...

Av Veronica Jonsson - 5 mars 2011 10:03

Så här ser det ut på kvällarna, de busar o leker som galningar   Tror att Vivi är glad över en likasinnad. Men sphynxen är faktiskt strået vassare när det gäller att hitta på bus och rackartyg.  På dagarna sover de ofta tillsammans. Tjejerna har ve...

Av Veronica Jonsson - 5 mars 2011 09:58

Valle är snart 3 veckor och äe mer nu som en individ. Ögonen har öppnats och han är förståss världens sötaste. Ja, se bara!!       När man är ensambarn får man stå ut med mycket tvättande..   Mamma Monas tunga har faktiskt vunnit pris f...

Av Veronica Jonsson - 5 mars 2011 09:46

har så mycket att glädja mig åt nu, så jag hinner inte skriva här     vår tredje kull är född. Nu blev det bara en, men en riktig goding S*Miss Chui's Casanova Valentino, föddes på alla hjärtans dag      Vi har fått ett nytillskott i for...

Presentation


S*Miss Chui's

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards