Alla inlägg under maj 2010

Av Veronica Jonsson - 24 maj 2010 07:14

   Nu är jag på hugget..

här kommer tre bilder på vårt hus

  


  



Gissa om man mådde dåligt när man såg hur fint huset en gång varit.. det var en riktigt övergrepp som skedde någon gång under 60-talet   

Jag hade gärna sett att vi bytte till träpanel igen och satt dit "riktiga" fönster.. men tid o pengar fanns inte..

Men jag tror att det kan bli riktigt bra när vi får till entrén och balkongen, och fönstret längst upp ska bytas. Den fula altanen på baksidan ska också bort.. 

Tur att man har ett gammalt skruttigt hus, annars kanske man skulle bli göralös   

Av Veronica Jonsson - 24 maj 2010 07:00

ja, det är verkligen dåligt med inlägg just nu... beror mest på lathet. Jag tycker att en blogg ska kännas levande, men tyvärr är här rätt dött just nu..

Inte för att det inte häder nåt.. Niklas o jag har ju varit på honeymoon i Stockholm och Prag, vi har gjort (hyfsat) fint ute på gården, bygget på trean pågår, Mona växer o frodas, ny kille på ingång... Paw Peds kursen snart avklarad, en ynka komplettering kvar bara .. Ja, det händer mycket nu det kanske är därför bloggen får vila lite emellanåt.

Här är iaf en bild på vårt bilvande sovrum  

     


Presentation


S*Miss Chui's

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards