Alla inlägg under april 2010

Av Veronica Jonsson - 25 april 2010 08:47

Här kommer en liten bildserie på Alvin som bakar   


  

  

           

Av Veronica Jonsson - 25 april 2010 08:32

Just känns det som om jag bara går och väntar och väntar... på vad???

Ja, på allt känns det som. Är Mona dräktig... ibland är tuttarna rosa i bland vita.. jag får vänta o se..

kommer jag att hitta den rätta tjejen till Tony?? hon kanske föds nästa vecka, men då blir det väl bara killar.. jag måste vänta..

Sedan är vi ju ute efter en stuga i Ammarnäs med omnejd... har siktat in oss på en riktigt fin, men... "Jag har inte bråttom att sälja"... säger den 80-åriga gubben... nää, men vi kanske har bråttom... vi får vänta...

Kommer jag in på de två kurserna som jag behöver för att få fast jobb?? Jag får vänta o se..


Skulle vilja vrida fram tiden lite, men mest för att jag är nyfiken... måste förska att stilla min nyfikenhet..


 





Av Veronica Jonsson - 6 april 2010 21:21

Har fått bilder från Nico Robin, som nu blivit bond-brud o heter Pussi Galore

Tjusigt namn på en tjusig tjej  . Tack så mycket för bilderna!!

Pussi bor ihop med två andra tjejer o de trivs verkligen ihop. Man blir så himla glad när allt bara fungerar.

  


  

Godingar   .

Av Veronica Jonsson - 1 april 2010 07:39

Här kommer lite kort från Vivi o Nami i deras nya hem. Det är så roligt att få bilder på sina småttingar, som nu snart är stora.. De verkar trivas som fisken i vattnet   Tusen tack för bilderna, hoppas det kommer fler   


  


   



Här är de alldeles nyinflyttade.  Skönt att se att de hittade hem på en gång  

 

      

 

 

Presentation


S*Miss Chui's

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards