Alla inlägg under augusti 2010

Av Veronica Jonsson - 30 augusti 2010 18:41

Med sorg i hjärtat måste vi låta Sanji gå. Han är världens goaste o mysigaste kattunge, supertemperament och dessutom en riktig snygging. Ja, jag låter bilderna tala för sig själva. Han är 6 månader.

Sedan har vi också en liten kille till som är till salu. Det är vår egenuppfödda Dan, 12 veckor. En riktig going. Hör av er vid intresse. Sanji är kasterad o klar vid leverans. Båda säljs som sällskapskatter.


      


Av Veronica Jonsson - 21 augusti 2010 18:22

Jisses, vad tiden går... Och tittar man här så tror man att inget hänt. Men det är ju precis tvärtom. Det händer så mycket att jag nästan inte hinner med.

Men det skriver jag om en annan gång.

Här kommer iallafall bilder på de tre underverken 11 veckor gamla. De har nu huset till förfogande, med de håller mest till på övervåningen. Ibland kan man tro att det är en hel elefanthjord som huserar där uppe  

Falcon är ju tingad sedan länge, som tur är. Han är så himla fin och jag är så glad att han inte är osåld för då hade jag nog behållit honom. Och en hane till efter Mona är ju inte det min uppfödning behöver. Men en showkastrat är ju alltid trevligt att ha förståss   Men nej, nu gör vi istället plats för en liten hona som förhoppningsvis kommer hit i oktober.

Nemus håller jag på tills vidare. En intressent kommer hit på lördag så då får vi se om Nemus lägger på charmen eller om han vill bo kvar.


Dan är till salu. Han är riktigt fin. Han har fina rosetter mot en ljus sandfärgad bakgrundsfärg. Bra flyt i möstret. Han har fint huvud med bra detaljer, bra längd i kroppen. Ja, se bara vad bilderna visar  

          


Sedan har vi Nemus, som jag håller lite på

        



Och sist ut Falcon

         


Ja, det var allt för denna gång :)  

Presentation


S*Miss Chui's

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards